Die komt van mijn bank die een code stuurt om in te loggen op de website. Heb ik misschien iets verkeerd ingesteld?
Bladzijde 1 / 1
Ik snap je vraag niet helemaal. Je bank stuurt geen code om bij Simyo in te loggen.
Hallo Raytje,
De bank stuurt een code om op hun website in te loggen , om orders te kunnen geven.
Maar ik zag inmiddels een tip op het forum, om in geval van dit soort problemen, de SIM-kaart eruit te halen en weer erin te zetten. Min of meer tot mijn verbazing kwamen toen de codes door.
De bank stuurt een code om op hun website in te loggen , om orders te kunnen geven.
Maar ik zag inmiddels een tip op het forum, om in geval van dit soort problemen, de SIM-kaart eruit te halen en weer erin te zetten. Min of meer tot mijn verbazing kwamen toen de codes door.
Hoi kobus,
Wat vervelend dat je geen sms'jes binnenkreeg van je bank. Gelukkig heb je zelf al een manier gevonden om dit op te lossen 🙂. Werkt alles nu weer naar behoren?
Groetjes, Tiury
Wat vervelend dat je geen sms'jes binnenkreeg van je bank. Gelukkig heb je zelf al een manier gevonden om dit op te lossen 🙂. Werkt alles nu weer naar behoren?
Groetjes, Tiury
Hallo Tiury,
Alles lijkt weer okay, al begrijp ik niet waarom het met het uithalen en weer inzetten van de SIM-kaart opgelost zou zijn.
Alles lijkt weer okay, al begrijp ik niet waarom het met het uithalen en weer inzetten van de SIM-kaart opgelost zou zijn.
Ah nu snap ik het 🙂 😃
Hoi kobus,
Ik denk dat je simkaart zich even opnieuw moest aanmelden op het netwerk. Je simkaart verwijderen en opnieuw plaatsen kan hierin helpen 🙂
Mocht je nog vragen hebben, dan kun je het altijd laten weten.
Ik denk dat je simkaart zich even opnieuw moest aanmelden op het netwerk. Je simkaart verwijderen en opnieuw plaatsen kan hierin helpen 🙂
Mocht je nog vragen hebben, dan kun je het altijd laten weten.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.