Skip to main content
Goedemiddag,



Vraagje wat betreft mijn abonnement en simkaart van simyo: heb sinds vandaag geen bereik meer (zowel bellen als mobiel internet). Heb vanmiddag al even de klantendienst gebeld, en na het opnieuw opstarten, resetten van simkaart en opnieuw opstarten, en het proberen bij een andere telefoon ben ik nog steeds niet verder. Ik ben al nagegaan dat het niet aan een achterstellige betaling ligt, dus mijn vraag: wat is er aan de hand?



Bij voorbaat dank voor de hulp, en met vriendelijke groet,



Tom Breteler
Hoi arfir,



Wat vervelend dat je sinds gister geen bereik meer hebt op je telefoon. Zeker als je al zoveel hebt geprobeerd om dit te verhelpen. Als je de Simyo simkaart in een andere telefoon hebt getest en hij werkt nog niet, lijkt het me verstandig als je een nieuwe simkaart krijgt. Tenminste, dat heeft mijn collega van de telefonische klantenservice besloten 🙂.



Deze is inmiddels de deur uit, dus die zal je spoedig ontvangen. Laat je ons weten of dit heeft geholpen?



Groetjes, Tiury
Hoi Tiury, heb inderdaad net gebeld met je collega´s, de nieuwe simkaart komt er aan: hopelijk lukt het dan. Ik bedacht net nog dat ik één laatste iets kan proberen: de simcard is namelijk op micro grootte, en ik heb nog een toestel waar de kaart op nano niveau in moet. Ik wilde dat eerst niet (omdat ie dan niet weer terug kan), maar als er toch een nieuwe simkaart aan komt kan ik het op hoop van zegen nog proberen.



mvg,



Tom
Inderdaad arfir, die simkaart is onderweg.

Ik ben benieuwd of je simkaart het als nanosim wel doet. Laat je dat nog even weten?
simkaart als nanosim werkt(e) helaas ook niet. Ik wacht de nieuwe simkaart af!
Laat je het even weten of deze wel werkt, arfir?
Nieuwe simkaart werkt! Erg bedankt voor de service, zowel hier als via de klantendienst. Echter heb ik toch een week geen gebruik kunnen maken van mijn abonnement: ik ga ervan uit dat ik dit ook kan terug zien in mijn rekening?



Bij voorbaat dank, en met vriendelijke groet,



Tom
Hoi arfir,



Wat goed om te horen te horen dat je nieuwe simkaart het wel doet 🙂. Ook zijn we erg blij met het compliment. Ik heb je bundelkosten verrekend op de dag. Je was van 02.09.2015 t/m 08.09.2015 offline, dus dit heb ik vergoed. Dit kun je terugvinden op je eerstvolgende factuur! Blij mee 🙂?



Groetjes, Tiury
Zeker, bedankt voor de schappelijkheid en service! groetjes, Tom
Hoi arfir,



Graag gedaan 🙂. Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan zo snel mogelijk weten!



Groetjes, Tiury

Reageer