Skip to main content

.

Bij het indienen van mijn verzoek tot nummerbehoud krijg ik na het invullen van alle gegevens een error code 1.1.

Is mijn aanvraag wel ontvangen?



Gr. Lars
Mogelijk dat dit aan Simyo ligt. Zie bijvoorbeeld een ouder soortgelijk topic: https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/waarom-zie-via-mijn-simyo-elke-keer-error-code-11-31447



Je kunt natuurlijk ook altijd telefonisch contact opnemen met de servicedesk. Dan wordt je sowieso direct geholpen.
Dank je wel RicoK voor je reactie.

Ik probeer het later nog een keer en anders even via de servicedesk.
Hoi Ladotec,



Welkom op het forum.



Wat vervelend dat het nummerbehoud niet soepel verloopt. k heb je aansluiting erbij gepakt en zie niet dat er een aanvraag is gedaan in 2016. In 2015 zijn er wel aanvragen gedaan, maar deze waren niet goedgekeurd.



Wil je een nummer meenemen naar Simyo of wil je een nummer van Simyo naar een andere provider meenemen? Nog een tip: Als je error 1.1 krijgt op Mijn Simyo kan je het beste even je cookies verwijderen en Google Chrome gebruiken als browser. Probeer het dan nog eens. Lukt het nu wel?



@RicoK bedankt voor het meedenken!



Groetjes,

Caspar

Reageer