Skip to main content

.

Ik heb thuis iedere keer de melding van geen netwerk beschikbaar. Heb de simkaart pas een paar weken in gebruik.
Hallo Alex,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat is mij toch vervelend!

Als je je telefoon dan uitzet en weer aan. Doet de simkaart het dan wel weer en heb je dan weer netwerk?



Graag horen wij van jou!
Hoi alex102,



Van harte welkom op het Simyo forum :)



Ik vind het heel vervelend dat je deze melding krijgt op je nieuwe simkaart. Daarom heb ik je simkaart een reset gegeven. Dan wordt je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wil je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Hopelijk zijn de problemen dan opgelost.



Mocht dit niet het geval zijn, wil je dan controleren of de instellingen in je telefoon goed staan? Je kunt de instellingen controleren met behulp van onze Toestelhulp.



Als deze instellingen goed staan en je krijgt nog steeds deze melding, raad ik je aan een kruistest uit te voeren. Je stopt dan je simkaart in een andere telefoon, en een andere simkaart in jouw telefoon. Zo kunnen we zien of het probleem wordt veroorzaakt door de simkaart of door de telefoon.



Mochten al deze oplossingen niet werken, en je simkaart geeft in een andere telefoon dezelfde melding, wil je dit dan laten weten? Ik hoor dan graag van je of je dit probleem alleen thuis hebt, of ook op andere locaties. En heb je dit probleem al vanaf het begin? Dan ga ik met deze informatie onze netwerkspecialisten bellen.



Hou je me op de hoogte?



Groetjes,

Samantha



@maikel.twinnie Heel erg bedankt voor je hulp! 😃

Reageer