Ik krijg de melding: Niet aangemeld bij het netwerk, ik kan dus niet bellen, wilt u dit nakijken?
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
Heb je al geprobeerd de telefoon te resetten, de SIM-kaart verwijderd en de telefoon weer opgestart? In dat geval wordt de telefoon/sim weer aangemeld op het netwerk. In veel gevallen wil dit helpen.
Heb je al geprobeerd de telefoon te resetten, de SIM-kaart verwijderd en de telefoon weer opgestart? In dat geval wordt de telefoon/sim weer aangemeld op het netwerk. In veel gevallen wil dit helpen.
Hoi Pib,
Welkom op 't forum :)
Wat vervelend dat je de melding krijgt dat je niet aangemeld bent bij het netwerk.
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zag niks raars. Ik heb jouw simkaart daarom even gereset. Hiermee worden alle instellingen opnieuw op de simkaart gezet. Doe zelf even je toestel voor 10 minuten helemaal uit en kijk of het dan wel lukt.
Lukt het nog niet? Probeer dan eens je netwerk handmatig op 't netwerk van KPN te zetten. Dit kan je doen bij de instellingen van je toestel.
Ik hoor graag van je of het is gelukt!
@RicoK bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Caspar
Welkom op 't forum :)
Wat vervelend dat je de melding krijgt dat je niet aangemeld bent bij het netwerk.
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zag niks raars. Ik heb jouw simkaart daarom even gereset. Hiermee worden alle instellingen opnieuw op de simkaart gezet. Doe zelf even je toestel voor 10 minuten helemaal uit en kijk of het dan wel lukt.
Lukt het nog niet? Probeer dan eens je netwerk handmatig op 't netwerk van KPN te zetten. Dit kan je doen bij de instellingen van je toestel.
Ik hoor graag van je of het is gelukt!
@RicoK bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.