Ik heb een nieuwe telefoon en ik heb bij jullie een prepaid abonnement afgesloten. Echter wanneer ik probeer te bellen of sms'en of wanneer iemand mij probeert te bellen of sms'en krijg ik de melding niet aangemeld bij netwerk
Ik weet niet wat ik hier mee moet
Bladzijde 1 / 1
Bij de simkaart in zetten is dan de bij het installeren de pincode die ik gehad heeft nodig om mijn telefoon aan en uit te zetten
Hoi Nicole67,
Welkom bij Simyo en op ons forum :D
Oei, wat vervelend dat je niet kon bellen en gebeld kon worden! Ik zie dat dit komt omdat je simkaart was geblokkeerd. Op 17 mei had je veel internet gebruikt, omdat je je internetoptie nog aan had staan. Uit voorzorg hebben we je simkaart geblokkeerd. Ik zie dat je inmiddels je internetoptie weer uit hebt gezet op Mijn Simyo onder Instellingen > Netwerkinstellingen. Heel goed! Nu kan dit je niet meer gebeuren.
De blokkade is ook weer van je simkaart afgehaald. Als je je telefoon even opnieuw opstart, kun je weer bellen en gebeld worden.
Laat je weten of het is gelukt?
Groetjes,
Samantha
@Slaapkop, heel erg bedankt voor het meedenken 🙂
Welkom bij Simyo en op ons forum :D
Oei, wat vervelend dat je niet kon bellen en gebeld kon worden! Ik zie dat dit komt omdat je simkaart was geblokkeerd. Op 17 mei had je veel internet gebruikt, omdat je je internetoptie nog aan had staan. Uit voorzorg hebben we je simkaart geblokkeerd. Ik zie dat je inmiddels je internetoptie weer uit hebt gezet op Mijn Simyo onder Instellingen > Netwerkinstellingen. Heel goed! Nu kan dit je niet meer gebeuren.
De blokkade is ook weer van je simkaart afgehaald. Als je je telefoon even opnieuw opstart, kun je weer bellen en gebeld worden.
Laat je weten of het is gelukt?
Groetjes,
Samantha
@Slaapkop, heel erg bedankt voor het meedenken 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.