Beste antwoord door Arie
Bekijk originele reactieik krij iedere keer mobiel netwerk niet beschikbaar wat moet ik doen
ik kan niet bellen of internetten
+2
Beste natas,
Uit onze gegevens blijkt dat je reeds hebt gebruikt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat je reeds hebt gebruikt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
ja na uit gezet te hebben deed hij het opeens weer . bedankt voor de reactie
+2
Beste natas,
Dat is fijn om te horen. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Dat is fijn om te horen. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.