Net een nieuwe Iphone 5 ,
alles overgezet , simkaart geactiveerd op het deze site.
Ik kan wel uitbellen dan krijgt de ontvanger te zien " anoniem" het lukt niet om nummerherkenning aan te zetten .
Schuifje blijft vaag op Iphone.
De inbeller krijgt te horen ' dit nummer is geblokkeerd "
Ik weet het echt niet meer graag jullie tips 1!!
Bladzijde 1 / 1
Hoi caroline104, welkom op ons forum!
In je gegevens zie ik dat je vanmorgen ook al gebeld hebt hierover. Je simkaart is toen opnieuw aangemeld op het netwerk. Heeft dit geholpen?
Zo niet, wil je je nieuwe iPhone dan eens synchroniseren met iTunes?
In je gegevens zie ik dat je vanmorgen ook al gebeld hebt hierover. Je simkaart is toen opnieuw aangemeld op het netwerk. Heeft dit geholpen?
Zo niet, wil je je nieuwe iPhone dan eens synchroniseren met iTunes?
Hoi Ernst,
Alles werkt geweldig !
en ik ben zo blij met jullie! belde om 9.00 kreeg gelijk iemand aan de lijn .... uitzonderlijk vandaag de dag .
Je collega dacht mee heeft de juiste afdeling gecontacteerd en het is al geregeld .
Een zeer tevreden klant dus , en dat was ik al kan je nagaan .
Geef de complimenten graag door !
mvg Caroline
Alles werkt geweldig !
en ik ben zo blij met jullie! belde om 9.00 kreeg gelijk iemand aan de lijn .... uitzonderlijk vandaag de dag .
Je collega dacht mee heeft de juiste afdeling gecontacteerd en het is al geregeld .
Een zeer tevreden klant dus , en dat was ik al kan je nagaan .
Geef de complimenten graag door !
mvg Caroline
Hoi Caroline104,
Dat is goed om te lezen 🙂 Wat fijn dat je zo goed bent geholpen en ook zo lekker snel. Ik ga ervoor zorgen dat de complimenten bij de juiste persoon terecht komen. Als jij nog vragen hebt voor ons, laat je het dan weten?
Groetjes,
Angela
Dat is goed om te lezen 🙂 Wat fijn dat je zo goed bent geholpen en ook zo lekker snel. Ik ga ervoor zorgen dat de complimenten bij de juiste persoon terecht komen. Als jij nog vragen hebt voor ons, laat je het dan weten?
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.