Skip to main content
Ik ben nieuw bij Simyo. Ik kan wel iemand bellen maar mensen kunnen mij niet bereiken. Een stem zegt dat mijn nummer niet bereikbaar is. Ook kan ik geen sms berichten ontvangen.
Hoi Bo0407, welkom bij Simyo!



Wat vervelend dat je onbereikbaar bent zeg. Ik heb even de proef op de som genomen en ik kreeg inderdaad ook meteen de melding dat je onbereikbaar bent.



Om dit op te lossen, heb ik je simkaart zojuist opnieuw laten aanmelden bij het netwerk. Om dit helemaal te voltooien, dien je even voor 15 minuten je telefoon uitzetten en je simkaart uit de telefoon te halen.



Verder heb ik gekeken of je nummerbehoud wel helemaal goed is gegaan en dit blijkt zo te zijn 🙂.



Mocht dit niet de oplossing zijn, wil ik je vragen om antwoord te geven op de volgende vragen:



- Sinds wanneer ben je onbereikbaar?

- Wat zijn de laatste 3 cijfers van je simkaartnummer?

- Heb je de simkaart al in een andere telefoon geprobeerd?



Het is ook altijd handig om even je telefoon helemaal doorschakeling vrij te maken. Dit doe je door te bellen naar ##002#.



Ik hoor graag van je of de reset heeft geholpen! 🙂

Reageer