Skip to main content
Ik heb sinds vandaag een abbonoment bij Simyo waarbij ik nummerbehoud had aangevraagd.

Zelf kan ik wel bellen, maar zodra iemand mij probeerd te bellen krijgt diegene 1 lange pieptoon te horen.

In de mail die ik vooraf kreeg stond dat ik eventjes niet bereikbaar kon zijn, maar ik ben nu bijna de hele dag al niet bereikbaaar.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Hoi Harm Jan, welkom bij Simyo en welkom op het forum :)



Ik heb je vraag even verplaatst naar het 'Bellen' forum. Hopelijk is het daar wat beter vindbaar mocht er iemand zijn met dezelfde vraag.



Zoals je zelf al aangeeft kun je wel bellen, dat zie ik ook terug in je gegevens.

Om even te horen hoe dat met die pieptoon klink heb ik je net geprobeerd te bellen, maar ik kreeg na een tijdje gewoon je voicemail.

Je bent in ieder geval weer bereikbaar, dat is het belangrijkste :)



Betekent dit dat je het zelf als hebt weten op te lossen? Zo ja, wat heb je gedaan om dit voor elkaar te krijgen?
Hallo Ernst,



Bedankt voor je hulp. Het probleem heeft zich uiteindelijk zelf opgelost. Ik kreeg pas rond 3 uur het bericht van mijn oude profider dat ze het nummer hadden overgedragen aan Simyo. Niet lang daarna kon ik weer gewoon bellen en gebeld worden. Ik had gedacht dat het overdragen van het nummer eerder op de dag zou gebeuren zodat ik toch bereikbaar bleef.

Ik heb nou inderdaad geen problemen meer. Bedankt!
Hoi Harm Jan,



Het overdragen van het nummer gebeurt altijd ergens tussen 9.00 uur en 17.30 uur, waarbij je in principe ook maar korte tijd onbereikbaar hoeft te zijn door de simkaart van je oude provider in je telefoon te blijven gebruiken, totdat je ziet dat daarop het bereik wegvalt en dan onze simkaart in je telefoon te plaatsen.



Maar fijn dat je nu in ieder geval weer goed bereikbaar bent, graag gedaan namens Ernst! 🙂

Reageer