.

Beantwoord

Ik kan overal bellen en gebeld worden, behalve thuis. Wat kan ik hier aan doen?

  • 2 September 2016
  • 5 reacties
  • 269 Bekeken

Ik heb sinds enkele dagen dat ik in huis niet meer kan bellen of gebeld worden. Ik heb gewoon vol bereik in huis. Als ik eenmaal buiten ben,of ergens anders,ben ik wel ineens bereikbaar. Dan krijg ik alle gemiste voicemails en gesprekken binnen op mijn telefoon. Waar kan dit aan liggen??
icon

Beste antwoord door Caspar 5 September 2016, 12:19

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Laura,

Dat is heel eigenaardig. wanneer precies heb je weer wel bereik? Direct buiten je huis echt voor de deur?
Of is het wanneer er iets anders op je telefoon is zoals losgekoppeld van het huis wifi?

Groet Paul.
Hoi Paul,
Ja klopt ik kan beneden ( ik woon in een flat 3 hoog) bij ons op de parkeer plaats gewoon weer bellen en elders waar ik ben. Maar zodra ik thuis ben, kan dit niet meer. Ik heb op de telefoon gewoon bereik. Alle streepjes zijn vol van bereik. Mijn vriend heeft Lebara simkaart in zijn telefoon en heeft te gelijkertijd dit probleem ook. Onze buurman kan wel bellen in zijn huis,maar wij kunnen ook niet bellen in het huis bij hem.
Hopelijk heeft u een idee, want de klantenservice heb ik aan de lijn gehad maar die wouden/konden niks voor mij doen.

Groetjes, Laura.
Reputatie 5
Badge +6
Hey Laura,

in een flat is algemeen het signaal wel slechter. Maar het is gek dat je bij je buurman geen bereik hebt terwijl hij dat wel heeft, probeer misschien eens je netwerk handmatig te kiezen dat doe je zo:
Instellingen>meer>mobiele netwerken>mobiele providers>kies daar een netwerk en kijk of die het wel doet.

Met vriendelijk groet,

Paul.
Hoi Paul,
Ik heb wel gewoon bereik overal waar ik ben,maar als ik iemand bel, hoor ik niks en dan hoor ik 2 toontjes en dan staat er in beeld: oproep mislukt.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Laurademunnik,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je geen bereik in je flat hebt. Je zegt dat dit pas sinds kort is. Heb je hiervoor altijd bereik gehad in de flat met Simyo?

Ik zag dat je al contact had opgenomen met onze klantenservice. De reset die toen was uitgevoerd was niet goed doorgekomen. Ik heb nu weer een reset uitgevoerd en gecheckt of deze goed is gegaan. Dat is nu wel het geval. Doe even je toestel uit en aan om te kijken of het heeft geholpen.

Zo niet, dan zal ik even voor je kijken wat er dan aan de hand is. Ik hoor graag van je!

@PaulH bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer