Skip to main content
Hallo,



Vandaag is mijn nummer over gezet naar Simyo. Mijn oude simkaart werkt al de hele dag niet meer, dus ik neem aan dat het overzetten is gebeurd! Nu kan ik helemaal niks met mijn telefoon. niet bellen/gebeld worden en ook niks ontvangen en niet op internet. Ik heb mijn simyo-simkaart vandaag geactiveerd. eigenlijk had dat een dag van tevoren gemoeten las ik, maar dat is helaas wegens omstandigheden niet gebeurd! Wat moet ik nu??
Ik zou de telefoon helemaal uitzetten, en na 10 minuten weer aan. Zodat de telefoon zich weer opnieuw aanmeld op het netwerk.

Werkt dit niet, dan zal de klantenservice morgen een reset moeten doen.
Ik zou de telefoon helemaal uitzetten, en na 10 minuten weer aan. Zodat de telefoon zich weer opnieuw aanmeld op het netwerk.

Werkt dit niet, dan zal de klantenservice morgen een reset moeten doen.





Werkt helaas niet! 😞 Morgen bellen dus? geen andere optie?
Uit ervaring weet ik dat na het uit en weer aanzetten het zomaar in eens wel werkt, maar inderdaad als het morgen nog niet werkt dan kan je het beste even bellen.
Ditzelfde is bij mij vandaag dus ook! Ook vandaag geactiveerd en kon helemaal niks met mijn telefoon.. het aan en uitzetten werkt inderdaad niet. Dus morgen bellen is het beste dan?
Hallo,



Vandaag is mijn nummer over gezet naar Simyo. Mijn oude simkaart werkt al de hele dag niet meer, dus ik neem aan dat het overzetten is gebeurd! Nu kan ik helemaal niks met mijn telefoon. niet bellen/gebeld worden en ook niks ontvangen en niet op internet. Ik heb mijn simyo-simkaart vandaag geactiveerd. eigenlijk had dat een dag van tevoren gemoeten las ik, maar dat is helaas wegens omstandigheden niet gebeurd! Wat moet ik nu??




Ditzelfde is bij mij vandaag dus ook! Ook vandaag geactiveerd en kon helemaal niks met mijn telefoon.. het aan en uitzetten werkt inderdaad niet. Dus morgen bellen is het beste dan?



Hoi Car0o en Benthe,



Wanneer je je simkaart activeert op de dag dat je nummer wordt overgezet, kan dat inderdaad problemen opleveren. Daarom vragen we dat altijd minstens een dag vantevoren te doen. Ik heb jullie simkaarten even opnieuw op het netwerk gezet.

Als jullie allebei je toestel even kunnen uitschakelen, en dan na een tijdje weer aan kunnen zetten, dan kunnen jullie simkaarten zich weer aanmelden op het netwerk.



Laten jullie weten of het is gelukt?



Groetjes,

Charlene

Reageer