Skip to main content
hallo,



Mijn telefoon kan al een tijdje niet meer gebeld worden , maar ik kan zelf wel andere mensen bellen zonder probleem. ik heb geprobeerd em uit en aan te zetten maar dat hielp niks.

Hoe komt dit en kan het verholpen worden? ik moet bereikbaar kunnen zijn voor open sollicitaties enzo.



mvg



Rob
Hoi Rob,



Welkom op het forum.



Wat vervelend dat je niet gebeld kan worden. Heel vreemd, zeg! Bellen ze wel het juiste nummer? Heb je het zelf al getest?



Ik heb gelijk je simkaart gereset. Doe even je toestel helemaal uit voor 10 minuten en start 'm weer op. Kan je dan weer gebeld worden? Zo niet, probeer je simkaart eens in een ander toestel te doen als test. Lukt het dan wel?



Groetjes,

Caspar
beste caspar,



de mensen die contact met mij proberen op te nemen krijgen een automatisch gesprekje van dat ik in gesprek ben, en vervolgens krijg ik een seconde later een sms met een gemiste oproep.

het resetten van de simkaart heeft het probleem helaas niet verholpen en ik heb momenteel geen toegang tot een ander toestel.

ik ga denk ik een back up maken en het hele toestel resetten naar de fabrieksinstellingen.

alsnog bedankt voor de moeite caspar.



mvg

Rob
Hoi RobRitselaar,



Wat vervelend dat de reset niet heeft geholpen. Als ik het zo hoor lijkt het inderdaad aan het toestel te liggen. Een reset naar de fabrieksinstellingen zou het probleem inderdaad kunnen oplossen. Laat je ons weten het heeft geholpen?



Groetjes,

Caspar

Reageer