.

Beantwoord

Ik kan niet meer gebeld worden

  • 10 August 2012
  • 2 reacties
  • 615 Bekeken

Ik heb 2 uur geleden Simyo gebeld met de vraag waarom ik niet meer gebeld kan worden. Ik heb een abonnement en kan wel appen en sms-en en zelf bellen maar als iemand mij belt dan krijgen zij de mededeling dat dit nummer niet in gebruik is. De medewerker van Simyo die ik gesproken heb zegt dat dit niet met het netwerk te maken heeft maar heeft de boel toch maar gereset en gevraagd of ik na een half uur mijn telefoon uit en aan wilde zetten. Ik heb dit nu gedaan maar ik kan nog steeds niet gebeld worden. Nogmaals ligt dit nu aan mijn telefoon of aan mijn provider???
icon

Beste antwoord door Natascha 11 August 2012, 10:58

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ik wil hier nog even bij vermelden dat ik mijn telefoon al een paar keer aan en uit heb gezet en dat ik mijn simkaart in een simlock vrije telefoon heb gedaan om te testen of ik bij een andere telefoon dezelfde melding krijg. Ik heb het getest en als ik naar het simlock vrije toestel bel krijg ik dezelfde melding "dit telefoonnummer is NIET??? in gebruik". Ik heb de instellingen van mijn telefoon ook gecontroleerd en kan niets vinden. Lijkt mij een netwerk probleem.
Badge +6
Beste Illona1980,

Je aansluiting heeft een reset gehad. Ik wil je vragen je toestel nogmaals uit/aan te zetten.
Kan je me laten weten of het werkt.

Reageer