.

Beantwoord

Ik kan niet meer bellen met de simkaart van mijn oude provider, wat moet ik doen?

  • 4 September 2014
  • 3 reacties
  • 591 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Vandaag gaat mijn nr over naar Simyo. Maar het is me onduidelijk of ik hier zelf nog iets aan moet doen. Kan ik de oude simkaart laten zitten, moet ik de nieuwe met het tijdelijke nummer in mijn telefoon doen? Graag antwoord. Telefoon zegt nu nog T-Mobile, maar ik kan niet meer bellen.
icon

Beste antwoord door Naomi 5 September 2014, 09:44

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Foon, welkom bij Simyo en welkom op het forum!

Voor het overzetten van je nummer hoef je niks te doen 🆒 Op de overstapdatum heb je na een tijdje geen bereik meer met je oude simkaart. Je nummer wordt dan overgezet naar de Simyo simkaart. Vervolgens kan je bellen met je eigen nummer op de Simyo simkaart. Soms duurt het overzetten van je nummer even.

Ik zie dat je nummer gisteren is overgezet. Heb je al veel plezier van je simkaart? 🙂
Dank voor je antwoord Naomi, het is goed gekomen nadat ik begreep dat ik die Simyo kaart in mijn telefoon moest doen. Wel een verbeterpuntje: het is mooi dat jullie alles zo simpel mogelijk houden, maar niet alles is voor iedereen zo vanzelfsprekend. Het zou goed zijn om dit soort 'dat weer iedereen toch' kennis toch even in de welkomstbrief te zetten. Zoals: dat kaartje waar je nu nog niet mee kan bellen moet straks in je telefoon. En: je pincode is gewijzigd, die vind je op Mijn Simyo.
Ik zelf heb al sinds 1998 hetzelfde mobiele telefoonnummer en dit is voor het eerst dat ik van provider wissel (vat dat maar op als een compliment). Zo vaak krijg ik dus niet een simkaartje.
Vriendelijke groet.
Badge +8
Hoi Foon,

We proberen inderdaad zo duidelijk mogelijk te zijn. Je PINcode krijg je ook op de email met de informatie dat die bij je simkaart hoort.
Dat je nummer overgaat naar Simyo, dat is 'over op de simkaart van Simyo'. Je nummer is overgezet van het ene kaartje naar het andere kaartje. Gelukkig snap jij dat nu ook :)

Heel veel plezier met je nieuwe simkaart!

Groetjes,
Charlene

Reageer