Skip to main content
antwoord

Ik kan niet meer bellen!! Melding: niet aangemeld bij netwerk?

  • May 24, 2025
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik kan ineens niet meer bellen. Krijg de melding dat ik niet aan ben gemeld bij het netwerk. Mijn Samsung S23 uitgezet en opnieuw opgestart. Probleem niet opgelost! En ik moet dringend iemand bellen. Graag hulp! Kan dus ook Symio niet bellen voor hulp.

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Betty54 aanvulling, bij het KPN mobiele netwerk is er een storing:

https://community.kpn.com/mobiel-15/storing-geen-mobiel-bereik-en-internet-635382

3 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • May 25, 2025

Beste ​@Betty54 reset de netwerkinstellingen eens binnen je telefoon, dan worden Bluetooth, Wifi en Mobiel gereset naar hun standaard waarden.

Kun je bellen, opgelost.

Kun je niet bellen, probeer de kaart eens in een ander toestel, werkt de kaart daar ook nietm is de kaart defect, werkt de kaart daar wel, je toestekl even nazien.

Vandaag kun je tot 17u00 contaxct maken via WhatsApp met Simyo, zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

 


JanD
  • Forum Expert
  • antwoord
  • May 25, 2025

Beste ​@Betty54 aanvulling, bij het KPN mobiele netwerk is er een storing:

https://community.kpn.com/mobiel-15/storing-geen-mobiel-bereik-en-internet-635382


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • May 26, 2025

Hoi ​@Betty54,

Bedankt voor je bericht. Zoals ​@JanD  al aangaf (bedankt!), lag het probleem aan een storing. Als het goed is, is die inmiddels opgelost en zou je weer gewoon moeten kunnen bellen.

Op onze website kun je altijd de actuele storingen terugvinden via deze pagina: Meldingen en storingen. En op werkdagen plaatsen wij (het moderatorteam) bij storingen ook een topic in deze categorie: Officieel nieuws, acties en verstoringen.

Groet,
Seren