Sinds 24 juni lukt het niet meer om in te loggen bij een provider. We waren toen in het buitenland. Inmiddels weer terug, maar het lukt nog steeds niet
Ineke.
Bladzijde 2 / 2
Hoi InekeLievers,
Oh, balen dat je geen 4G meer hebt!
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je 4G optie uitstaat op Mijn Simyo. Je kunt deze optie aanzetten door in te loggen. Onder het tabblad Overzicht klik je op 'Ik wil mijn bundels aanpassen'. Je kunt hier de optie '4G Flex' selecteren en de aanpassing bevestigen.
Je kunt hierna gelijk gebruik maken van 4G, nadat jij je telefoon even uit en aan hebt gezet.
Gaat het lukken zo?
Groetjes,
Asma
Oh, balen dat je geen 4G meer hebt!
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je 4G optie uitstaat op Mijn Simyo. Je kunt deze optie aanzetten door in te loggen. Onder het tabblad Overzicht klik je op 'Ik wil mijn bundels aanpassen'. Je kunt hier de optie '4G Flex' selecteren en de aanpassing bevestigen.
Je kunt hierna gelijk gebruik maken van 4G, nadat jij je telefoon even uit en aan hebt gezet.
Gaat het lukken zo?
Groetjes,
Asma
Hallo Asma,
Ik heb 4G juist uitgezet, omdat ik dacht dat dat het probleem zou geven waarom ik niet meer kon internetten.
Denk je dat dat klopt?
Groetjes
Ineke
Ik heb 4G juist uitgezet, omdat ik dacht dat dat het probleem zou geven waarom ik niet meer kon internetten.
Denk je dat dat klopt?
Groetjes
Ineke
Dit zou je nu zelf kunnen testen, als je dit nog ziet zitten gezien je topic
Hallo Ron,
Ik zou het wel willen graag willen weten, misschien kun je uitleggen wat te doen.
We gaan volgende week op vakantie, dus ik wacht wel even tot we terug zijn, want ik ben veel te blij dat het nu weer werkt.
Groetjes
Ineke
Ik zou het wel willen graag willen weten, misschien kun je uitleggen wat te doen.
We gaan volgende week op vakantie, dus ik wacht wel even tot we terug zijn, want ik ben veel te blij dat het nu weer werkt.
Groetjes
Ineke
Hoi Ineke,
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de 4G-optie zoveel problemen veroorzaakt. Het wil wel eens voorkomen dat je geen 4G hebt, maar dan zou je telefoon gewoon gebruik moeten kunnen maken van 3G. De enige manier om hier 100% onderzoek naar te doen, is om het nu weer aan te zetten. Als je dit wilt, wacht hier dan inderdaad even mee tot na je vakantie 😉 Is dit echt de boosdoener, dan hebben wij weer een nieuw startpunt om verder onderzoek te doen.
Ik wens je nu alvast een fijne vakantie en ik hoor graag van je als je terug bent :)
Groetjes,
Angela
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de 4G-optie zoveel problemen veroorzaakt. Het wil wel eens voorkomen dat je geen 4G hebt, maar dan zou je telefoon gewoon gebruik moeten kunnen maken van 3G. De enige manier om hier 100% onderzoek naar te doen, is om het nu weer aan te zetten. Als je dit wilt, wacht hier dan inderdaad even mee tot na je vakantie 😉 Is dit echt de boosdoener, dan hebben wij weer een nieuw startpunt om verder onderzoek te doen.
Ik wens je nu alvast een fijne vakantie en ik hoor graag van je als je terug bent :)
Groetjes,
Angela
Hoi Ineke
Zag dat Angela al beantwoord heeft, ik wens je ook alvast een fijne vakantie.
(Zie na je vakantie wel hoe dit afloopt)
Gr Ron
Zag dat Angela al beantwoord heeft, ik wens je ook alvast een fijne vakantie.
(Zie na je vakantie wel hoe dit afloopt)
Gr Ron
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.