Skip to main content

.

Ik kan met mijn prepaid SIM only van Simyo niet gebeld worden. Ik kan wel bellen. Ik heb mijn SIM kaart ook geprobeerd in een andere telefoon. Hierbij heb ik hetzelfde probleem. Ik heb hierover eerder contact gehad met de klantenservice. Na een reset in jullie systeem lukt het dan even, maar helaas komt het probleem heel snel weer terug. Ik heb ook al een nieuwe SIM kaart aangeschaft. Ook dit heeft niet geleid tot een oplossing. Wat is hier aan de hand?
Probleem lijkt opgelost. Ik zie net bij een ander topic dat mijn telefoon mogelijk doorgeschakeld staat. Door ##002# te bellen is het probleem opgelost en kan ik weer bellen en gebeld worden.
Hoi Vera06,



Jammer dat je niet gebeld kon worden, maar goed om te horen dat het opgelost is. Wanneer je belt naar ##002# schakel je alle doorschakelingen uit. Mooi dat dit het probleem voor je heeft opgelost.



Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?



Groetjes,

Caspar

Reageer