Skip to main content
hallo,

Ik heb een Nexus 5 en kan sinds een tijdje niet meer gebeld worden.

Mensen die mij bellen krijgen direct een in gesprek toon. Ik kan zelf wel iedereen bellen en heb perfect bereik.



Op het forum zag ik wel enigszins gerelateerde posts dus heb heb ik volgende al geprobeerd:



- Het is iedereen die mij belt, dus geen probleem met geblokkeerde contact

- Via jullie site heb ik mijn netwerkinstellingen nog veranderd zonder resultaat

- ##002# bellen heb ik ook al gedaan zonder resultaat.

- De sim kaart is nog niet heel oud.



Enig idee wat het probleem kan zijn?
Opgelost! Had een custom ROM geinstalleerd op mijn telefoon. De nummerblokkering bij deze ROM instellingen bleek standaard aan te staan, erg handig...

Maar excuses voor het aanmaken van dit topic, nu ik het antwoord weet was het een domme vraag.
Hoi Coenvv,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat handig dat je zelf het antwoord al hebt gevonden! Aangezien je al zoveel punten had getest, was dit nog best een uitdaging voor ons geworden. Wij weten natuurlijk niet dat jij een custom ROM hebt geïnstalleerd! En wat betreft dit topic? Helemaal handig juist!



Als er meer forumleden of bezoekers zijn met dit probleem, is er weer iets extra's wat ze kunnen testen. Daarnaast heb ik ook weer wat geleerd 😉 Fijn dat je de oplossing hier ook vermeld hebt.



Mochten wij nog iets anders voor je kunnen doen, dan weet je ons forum te vinden!



Groetjes,

Angela

Reageer