Sinds gisteren kan ik niet meer bellen, gebeld worden en gebruik maken van 3g, vandaag netjes een nieuwe sim binnen gekregen maar helaas niet de oplossing van het probleem.
Groetjes Karin
Bladzijde 1 / 1
Heb je al een kruistest uitgevoerd om het eea uit te sluiten.
Mijn vriend heeft inmiddels gebeld, ze schijnen hier een probleem met de mast te hebben
Maar wat is een kruistest??
Jouw simkaart in een ander toestel en andersom ....zonde van die nieuwesimkaart dan.
Aaaaah juist, dat was geen optie omdat ik alleen thuis was, en idd zonde van de nieuwe sim
Hoi Kaatjeka.
Oei, wat jammer dat je niet meer kunt bellen, sms'en en internetten! Zelfs een nieuwe simkaart heeft geen oplossing geboden :(
Gelukkig ben je met mijn collega van onze klantenservice er al achter gekomen waar het probleem precies ligt. Er is inderdaad een storing bij de mast bij jou in de buurt, waardoor je tijdelijk wat problemen kunt hebben. Ik hoop dat deze problemen snel zijn opgelost.
Laat je het weten als we je in de tussentijd nog kunnen helpen?
Groetjes,
Samantha
@Ron H, Bedankt voor het meedenken 🙂
Oei, wat jammer dat je niet meer kunt bellen, sms'en en internetten! Zelfs een nieuwe simkaart heeft geen oplossing geboden :(
Gelukkig ben je met mijn collega van onze klantenservice er al achter gekomen waar het probleem precies ligt. Er is inderdaad een storing bij de mast bij jou in de buurt, waardoor je tijdelijk wat problemen kunt hebben. Ik hoop dat deze problemen snel zijn opgelost.
Laat je het weten als we je in de tussentijd nog kunnen helpen?
Groetjes,
Samantha
@Ron H, Bedankt voor het meedenken 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.