Hallo, ik kreeg net de melding puk-code is geblokkeerd, bel uw provider. Kan nu niet meer bellen of gebeld worden. Weet zeker dat ik geen verkeerde inlogcode heb ingevoerd. Verder lukt alles nog wel. Nu staat er "geen signaal", beperkte dienst alleen alarmnummers".
Bladzijde 1 / 1
Hallo Jet de Bruin,
Welkom op het Simyo Forum.
In Mijn Simyo kan je de PUK code vinden.
Deze kan je vinden onder instellingen > simkaart.
Daarna kun je de pincode overtypen.
Mijn advies is op de zelfde 4 cijferige pincode te gebruiken die ook in Mijn Simyo staat.
Gaat dit lukken of heb je nog vragen?
Welkom op het Simyo Forum.
In Mijn Simyo kan je de PUK code vinden.
Deze kan je vinden onder instellingen > simkaart.
Daarna kun je de pincode overtypen.
Mijn advies is op de zelfde 4 cijferige pincode te gebruiken die ook in Mijn Simyo staat.
Gaat dit lukken of heb je nog vragen?
Het gekke is dat ik deze code ook gebruikt heb. Ben ook gewoon ingelogd , allen het bellen en gebeld worden lukt niet meer.
Hallo Jet,
Zet je mobiel dan eens voor 15 minuten uit en daarna weer aan.
Voer de pincode en dan zou je weer moeten kunnen bellen.
Zet je mobiel dan eens voor 15 minuten uit en daarna weer aan.
Voer de pincode en dan zou je weer moeten kunnen bellen.
Heb ik al gedaan. Heb ook de sim kaart eruit gehaald en er weer ingedaan. 😞
Heb het nu nogmaals gedaan....en raad eens. Hij doet het weer. Haha, geen idee hoe het kan maar ben blij dat ie het weer doet. Probleem opgelost. Bedankt voor de hulp
Hallo Jet,
Graag gedaan.
Soms heeft het even tijd nodig.
Mocht je in de toekomst vragen hebben weet je ons op het forum te vinden!
Graag gedaan.
Soms heeft het even tijd nodig.
Mocht je in de toekomst vragen hebben weet je ons op het forum te vinden!
Hoi Jet,
Ook namens mij welkom op het Simyo Forum. Ik zie dat het probleem met behulp van Maikel.twinnie is opgelost. Dat is goed om te lezen!
Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?
Groetjes,
Sean
@Maikel.twinnie bedankt voor je goede hulp!
Ook namens mij welkom op het Simyo Forum. Ik zie dat het probleem met behulp van Maikel.twinnie is opgelost. Dat is goed om te lezen!
Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?
Groetjes,
Sean
@Maikel.twinnie bedankt voor je goede hulp!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.