Skip to main content
antwoord

Ik kan niet bellen of gebeld worden maar ik kan wel smsen en sms ontvangen?

• April 23, 2025
  • 2 reacties
  • 209 Bekeken

Ik weet niet of ik dit hier kan vragen, maar weet iemand toevallig waar ik naar kan kijken als ik niet (meer) kan bellen of gebeld worden? 

Ik kan wel sms’en (verzenden en ontvangen) 

Ik kwam hier gister ochtend achter, hiervoor kon ik altijd gewoon bellen (en gebeld worden)

Ik heb een onbeperkt bellen en sms abonnement, ik heb net ingelogd en zie niks vreemds

Ik heb een NOKIA 2660 - 4G Dual Sim telefoon (sinds een paar maanden)

Er was gister een storing hier in de buurt, elektrische tijd en wifi ed lag er een uur uit (geen idee of het hier iets mee te maken heeft) ik meld het voor de zekerheid.

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@CS82,

Bedankt voor je bericht! Goed dat je hierover informeert. Ik heb je aansluiting bekeken en ik zie geen blokkade voor uitgaand bellen. Ook onze technische afdeling ziet geen blokkade op het netwerk.

Je gaf aan dat er gisteren een storing was, het zou goed kunnen dat je hierdoor tijdelijk niet kon bellen. Eventuele storingen kun je altijd controleren via [deze link].

Zoals ​@JanD ook al aangaf kun je eventueel je netwerkinstellingen op je telefoon resetten. Laat je me weten of dit het probleem heeft verholpen? Als dat niet zo is, kijken we natuurlijk graag samen verder naar een oplossing.

Groetjes,
Seren

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • April 24, 2025

Beste ​@CS82 reset je netwerkinstellingen binnen je telefoon eens, dan worden wifi, Bluetooth en mobiele instellingen teruggezet naar hun fabriekswaarden.

Zie ook link hieronder voor aanvullende info:

https://www.simyo.nl/klantenservice

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • April 24, 2025

Hoi ​@CS82,

Bedankt voor je bericht! Goed dat je hierover informeert. Ik heb je aansluiting bekeken en ik zie geen blokkade voor uitgaand bellen. Ook onze technische afdeling ziet geen blokkade op het netwerk.

Je gaf aan dat er gisteren een storing was, het zou goed kunnen dat je hierdoor tijdelijk niet kon bellen. Eventuele storingen kun je altijd controleren via [deze link].

Zoals ​@JanD ook al aangaf kun je eventueel je netwerkinstellingen op je telefoon resetten. Laat je me weten of dit het probleem heeft verholpen? Als dat niet zo is, kijken we natuurlijk graag samen verder naar een oplossing.

Groetjes,
Seren