Skip to main content
Vandaag zou ik overgezet worden van hi naar simyo met nummerbehoud.



Nu kan ik echter niet bellen, om administratieve redenen?!



Hoop dat jullie het voor me op kunnen lossen!
Hoi Tineske,



Welkom op het forum van Simyo! :)



Ik zie dat er inmiddels verbruik is geregistreerd op je aansluiting, werkt alles naar wens nu?



Ik hoor het graag van je!
Hallo,



Ik heb ook problemen met het nummerbehoud. Dit is extreem onprettig want ik kan niet bellen en smsen (in het buitenland - ja, staat aan). Mijn nummer zou vandaag worden overgezet, echter kreeg ik vandaag een zelfde mail als die ik een week geleden heb gekregen, namelijk dat de aanvraag voor nummerbehoud is ontvangen. Mijn oude simkaart werkt ook niet meer. 



Graag zsm reactie. 



Groet, 

Johanna
Hallo,



Ik heb ook problemen met het nummerbehoud. Dit is extreem onprettig want ik kan niet bellen en smsen (in het buitenland - ja, staat aan). Mijn nummer zou vandaag worden overgezet, echter kreeg ik vandaag een zelfde mail als die ik een week geleden heb gekregen, namelijk dat de aanvraag voor nummerbehoud is ontvangen. Mijn oude simkaart werkt ook niet meer. 



Graag zsm reactie. 



Groet, 

Johanna




Hoi Johanna_,



Welkom op het forum :)

Dat klinkt inderdaad verwarrend. Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Sorry daarvoor.

Ik zie dat je nummer op 6-3-2014 is overgezet naar de prepaid aansluiting, zoals afgesproken. Jij geeft aan dat de prepaid simkaart nog niet werkt. Misschien heeft de simkaart zich nog niet kunnen aanmelden bij het netwerk. Zou je voor mij daarom je toestel even 10 minuten uit kunnen schakelen en dan weer aan kunnen zetten? Het kan ook helpen in het buitenland om handmatig een netwerk te kiezen.

Laat je even weten of dat nu wel lukt?



Groetjes,

Charlene

Reageer