.

Beantwoord

Ik kan niet bellen met mijn LG, wat moet ik doen?

  • 26 September 2014
  • 1 reactie
  • 1405 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb een Simyo abonnement en sinds kort een LG Optimus L3 II. Soms kan ik ermee bellen en gebeld worden maar meestal niet.
Wanneer ik een nummer kies duurt het even en krijg ik de melding: " oproep beeindigd".  Het toestel heeft dan geen contact gezocht met het gewenste nummer.
Gebeld worden is hetzelfde probleem. Ik heb overigens wel bereik.
icon

Beste antwoord door Naomi 29 September 2014, 09:32

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Gjalt, welkom op het forum van Simyo!

Je topic heb ik verplaatst naar het onderwerp Bellen. Op deze manier kunnen andere klanten die dezelfde vraag hebben je topic sneller vinden :)

Apart dat je met je nieuwe toestel nauwelijks kan bellen en gebeld kan worden. Het klinkt als een toestelfout, omdat je dit probleem ervaart met je nieuwe toestel. Je simkaart heb ik even gereset. Wil je je toestel uit en weer aanzetten? Zo kan je simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk 🙂 Ik raad je ook aan je simkaart even uit je toestel te halen. Tegelijkertijd kan je kijken of je simkaart misschien beschadigt is. Als de reset niet heeft geholpen, wil je dan je simkaart in een ander toestel doen? Hierdoor kunnen we kijken of het probleem ligt bij je simkaart of je toestel.

Laat je weten of dit helpt?

Reageer