Beste, ik kan niet bellen, wel gebeld worden, maar dan kan ik niet opnemen. Als ik bel dan krijg ik meteen de melding 'gesprek mislukt'
Vriendelijke groet, Sander
Bladzijde 1 / 1
Zojuist even gegoogled. Zijn veel meldingen van te vinden, helaas......
Als je een iPhone hebt, zou je het volgende kunnen proberen: https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/krijg-melding-gesprek-mislukt-wil-bellen-45681
Succes!
Als je een iPhone hebt, zou je het volgende kunnen proberen: https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/krijg-melding-gesprek-mislukt-wil-bellen-45681
Succes!
Hoi sandercok,
Welkom op het forum.
Wat vervelend dat je niet kunt bellen. Raar probleem, zeg!
Ik heb gelijk je simkaart gereset en opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe nu eens je toestel helemaal uit en aan om te kijken of het heeft geholpen. Verder heb ik even gegoogled en als ik het zo zie lijkt het een toestel probleem. Je kunt bijvoorbeeld je toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Let wel op dat je dan veel data verliest, dus ik raad je aan om dit op te slaan op je computer bijvoorbeeld.
Ik hoor graag van je of de reset heeft geholpen!
Groetjes,
Caspar
Welkom op het forum.
Wat vervelend dat je niet kunt bellen. Raar probleem, zeg!
Ik heb gelijk je simkaart gereset en opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe nu eens je toestel helemaal uit en aan om te kijken of het heeft geholpen. Verder heb ik even gegoogled en als ik het zo zie lijkt het een toestel probleem. Je kunt bijvoorbeeld je toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Let wel op dat je dan veel data verliest, dus ik raad je aan om dit op te slaan op je computer bijvoorbeeld.
Ik hoor graag van je of de reset heeft geholpen!
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.