.

Beantwoord

Ik kan niet bellen/gebeld worden

  • 15 October 2014
  • 1 reactie
  • 511 Bekeken

Ik heb vandaag een prepaid simkaart in gebruik genomen in een oude Nokia. Het bereik wisselt van geen naar redelijk tot goed (van 1 naar 4 streepjes). Als ik met mijn Nokia een ander toestel bel dan gaat dit een keer over en dan krijg ik de mededeling 'netwerk bezet'. Als ik met een ander toestel mijn Nokia bel dan hoor ik 'dit nummer is niet bereikbaar'. Er verschijnt dan wel een bericht op mijn Nokia. Ik kreeg ook verbinding met de voicemail van de klantenservice.

Wie weet raad?
icon

Beste antwoord door Ernst 16 October 2014, 13:58

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Lex Dekkers, welkom op het Simyo forum :)

Ik heb dit topic met je vraag verplaatst naar het forumonderdeel Bellen. Daar lijkt met me het beste tussen te passen en zo kunnen andere forumbezoekers met eenzelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.

Wat je beschrijft is natuurlijk niet de bedoeling 😞 Je hoort gewoon te kunnen bellen.
Bellen en gebeld worden met je Nokia gaat problematisch, maar heb je je Simyo simkaart al in een andere telefoon geprobeerd?

Als je dán wel kan bellen, is de kans groot dat het euvel in je Nokia zit. Kun je dan ook niet bellen, dan is er iets mis met je simkaart dan wel die verbinding en kunnen we verder kijken naar een oplossing.

Voor de zekerheid laat ik je simkaart zich nu opnieuw aanmelden op het netwerk. Gewoon, voor de zekerheid.

Kun je laten weten of dit geholpen heeft?

Reageer