Skip to main content
Hallo, ik zit al een aantal jaar bij simyo maar nu heb ik t probleem gekregen dat mijn sms'jes niet worden verzonden ook kan ik niet bellen ik heb nog 6 euro beltegoed.



iemand hier ervaring mee? zoja? hoe kan ik dit oplossen?



mvg.  jade
Hallo, ik zit al een aantal jaar bij simyo maar nu heb ik t probleem gekregen dat mijn sms'jes niet worden verzonden ook kan ik niet bellen ik heb nog 6 euro beltegoed.



iemand hier ervaring mee? zoja? hoe kan ik dit oplossen?



mvg.  jade




Hoi jade,



Welkom op het forum :)



Wat vervelend zeg:( Dat is niet de bedoeling. Heb je al geprobeerd om je toestel even uit en aan te zetten zodat de simkaart zich kan aanmelden op het netwerk? Graag hoor ik ook van je welk toestel je gebruikt.



Groetjes,

Charlene
Hoi Charlene,



Dank je wel voor je bericht. Aan en uitzetten hebben we al geprobeerd. Ik heb een Samsung Galaxy Ace 2. Tot nu toe nooit problemen mee gehad.



Ik heb ook al een e-mail ontvangen van Simyo. Ze hebben mijn simkaart gereset. Maar het werkt nog steeds niet, ook niet wanneer ik mijn simkaart in een ander toestel plaats. Wanneer iemand mijn nummer belt krijgt hij een melding te horen dat mijn nummer/kaart om administratieve redenen is afgesloten... Of dat dit nummer niet in gebruik is. 

Ik zou hier heel graag een oplossing voor ontvangen want dit is erg vervelend en het duurt nu al erg lang...



Ik hoor graag van jullie.



Mvg Jade
Hoi Charlene,



Dank je wel voor je bericht. Aan en uitzetten hebben we al geprobeerd. Ik heb een Samsung Galaxy Ace 2. Tot nu toe nooit problemen mee gehad.



Ik heb ook al een e-mail ontvangen van Simyo. Ze hebben mijn simkaart gereset. Maar het werkt nog steeds niet, ook niet wanneer ik mijn simkaart in een ander toestel plaats. Wanneer iemand mijn nummer belt krijgt hij een melding te horen dat mijn nummer/kaart om administratieve redenen is afgesloten... Of dat dit nummer niet in gebruik is. 

Ik zou hier heel graag een oplossing voor ontvangen want dit is erg vervelend en het duurt nu al erg lang...



Ik hoor graag van jullie.



Mvg Jade




Hoi jade,



De melding die jij noemt, duidt op een blokkade. Maar de simkaart die aan jouw aansluiting gekoppeld is, is niet geblokkeerd.

Kun je dus nogmaals proberen om je toestel uit te zetten, echt helemaal uit (batterij er ook uit als kan) en dan na tijdje weer aan. Dan kan de simkaart zich proberen aan te melden.

Sinds wanneer heb je dit probleem precies? En is er iets veranderd dat de aanleiding zou kunnen zijn? Ook ontvang ik graag het simkaartnummer wat op de simkaart staat die jij gebruikt. Dat mag je mij in privébericht sturen, want dat plaats je beter niet openbaar.



Ik hoor het van je:)



Groetjes, Charlene

Reageer