Skip to main content
Ik heb mn mobiel al een aantal keer aan en uit gehad, maar werkt niet. Ook 3G heeft er de laatste veel moeite mee om verbinding te vinden.

Ik heb geen idee hoe ik dit op moet lossen.

Iemand tips? Kan het bijvoorbeeld aan mijn telefoon liggen (Samsung galaxy s3 mini)?
Hallo Leenzy,



Welkom op het Simyo Forum.



Mag ik je vragen om een kruistest te doen?

Haal je simkaart uit je mobiel en plaats deze in een andere mobiel.

Controleer of het precies zo is zoals in je eigen mobiel.

Indien niet, ligt het aan je toestel.

Indien wel, ligt het aan je simkaart misschien.



Wil je even kijken en ons de uitkomst laten weten?
Hoi Leenzy, welkom op het Simyo forum :)



Wat balen dat je al een paar dagen (aan je verbruik te zien) geen gebruik meer hebt kunnen maken van je telefoon. Dit moeten we snel oplossen!



Helaas zie ik niet direct een reden waarom je niet meer bereikbaar bent, want er is geen blokkade te zien op het netwerk. Ondanks dat, meld ik je simkaart toch even opnieuw aan bij het netwerk. Wil je daarom je telefoon uitzetten voor 15 minuten en je simkaart uit je telefoon halen? Na 15 minuten start je de telefoon met simkaart weer op en zoek je handmatig naar het KPN netwerk.



Als dit niet helpt, wil je dan de kruistest van maikel.twinnie eens proberen?



Groetjes, Tiury

Reageer