Skip to main content
Beste Simyo,



Ik weet niet waarom maar ik kan sinds vrijdag al niet meer bellen of gebeld worden. Als ik dit probeer dan staat er dat ik niet aangemeld sta bij het netwerk?

Wat gaat er mis!



Groetjes,

Eva
Hallo,



Ik heb ook al erg slecht bereik vanaf vrijdagavond, m'n internet werkt overigens ook niet meer.

Het einge wat nog fungeert is het smsen. 



Graag spoedig reactie,



Met vriendelijke groet,



Tom Jansen
Hoi Evaa, welkom op het forum van Simyo!



Ik heb je topic verplaatst naar het onderwerp Bellen. Op deze manier kunnen andere forumgebruikers met dezelfde vraag je topic sneller vinden :)



Lastig dat je niet gebeld kan worden en niet kan bellen 😞 Je geeft aan dat je ziet staan 'niet aangemeld bij netwerk'. Heb je al geprobeerd je toestel uit en aan te zetten? En handmatig een netwerk te selecteren? 🙂 Als je dit nog niet hebt geprobeerd, dan raad ik je aan dit even te doen. Ik heb ook je simkaart gereset. Zou je hiervoor je toestel opnieuw willen opstarten? Je simkaart gaat zich zo opnieuw aanmelden op het netwerk.



Wanneer het niet lukt met de instructies, zou je dan je simkaart in een ander toestel willen plaatsen? Zo kunnen we uitzoeken waar het probleem ligt, bij je simkaart of je toestel.



Laat je me weten of het lukt?
Hoi Tom Jansen 🙂,



Welkom op het Simyo forum!



Ik zie dat je gisteren hebt gebeld met onze klantenservice. Je internetinstellingen zijn toen doorlopen. Ook is je optie 'Internet op je mobiel - Nederland' gereset. Ik zie dat je simkaart daarna internetverbinding heeft gemaakt. Werkt internet weer naar behoren? :)



Je geeft ook aan slecht bereik te hebben. Ik heb hierom je simkaart gereset. Zou je je toestel even uit willen zetten en weer aan willen doen? Je simkaart gaat zich op deze manier opnieuw aanmelden op het netwerk. Daarbij raad ik je aan handmatig het KPN netwerk te selecteren in je toestel. Als dit niet werkt, wil je dan je simkaart in een andere toestel plaatsen? Hierdoor kunnen wij kijken waar het probleem ligt.



Laat je weten of de instructies werken? 🙂

Reageer