ik kan op mijn nieuwe telefoon niet bellen en gebeld worden.
Weet iemand waarom dit niet kan?
En is er een oplossing????
vr. groet.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Vleugeltje,
Welkom op het forum van Simyo.
Ik heb je vraag verplaatst naar het subforum 'Bellen en netwerk'. Zo blijft het forum overzichtelijk :)
Wat vervelend om te lezen dat je niet kan bellen en gebeld kan worden. Ik zie dat het activeren van je nieuwe simkaart goed is gegaan. Is dit ook de simkaart die in je nieuwe telefoon zit? Welke nieuwe telefoon heb je nu? En wat krijg je te horen als je probeert te bellen?
Ik kijk uit naar je bericht zodat we dit kunnen oplossen :)
Groetjes, Angelica
Welkom op het forum van Simyo.
Ik heb je vraag verplaatst naar het subforum 'Bellen en netwerk'. Zo blijft het forum overzichtelijk :)
Wat vervelend om te lezen dat je niet kan bellen en gebeld kan worden. Ik zie dat het activeren van je nieuwe simkaart goed is gegaan. Is dit ook de simkaart die in je nieuwe telefoon zit? Welke nieuwe telefoon heb je nu? En wat krijg je te horen als je probeert te bellen?
Ik kijk uit naar je bericht zodat we dit kunnen oplossen :)
Groetjes, Angelica
Hallo Angelica,
De sim kaart zit idd in mijn nieuwe telefoon, een SAMSON CALEXY S 5 MINI. Ik krijg dan dat er geen net werk is en een andere keer gebeurt er niets, dan blijf ik de contact persoon die wil bellen zien. Ik hoop dat er een oplossing voor is want ik was zo blij met mijn nieuwe telefoon.
In elk geval bedankt voor het reageren.
vr. Groet van Vleugeltje,
De sim kaart zit idd in mijn nieuwe telefoon, een SAMSON CALEXY S 5 MINI. Ik krijg dan dat er geen net werk is en een andere keer gebeurt er niets, dan blijf ik de contact persoon die wil bellen zien. Ik hoop dat er een oplossing voor is want ik was zo blij met mijn nieuwe telefoon.
In elk geval bedankt voor het reageren.
vr. Groet van Vleugeltje,
oke.
Hoi Vleugeltje,
Het probleem zit 'm in de Samsung. In dit model moet een dikkere simkaart. Die ga ik meteen voor je opsturen! Je ontvangt de simkaart binnen drie werkdagen. Er zit een brief bij met welke stappen je moet nemen om de simkaart te activeren.
Hou je ons op de hoogte als het is gelukt?
Fijn weekend alvast! :)
Groetjes, Angelica
Het probleem zit 'm in de Samsung. In dit model moet een dikkere simkaart. Die ga ik meteen voor je opsturen! Je ontvangt de simkaart binnen drie werkdagen. Er zit een brief bij met welke stappen je moet nemen om de simkaart te activeren.
Hou je ons op de hoogte als het is gelukt?
Fijn weekend alvast! :)
Groetjes, Angelica
Dank je wel, en een fijn weekend
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.