.

Beantwoord

Ik kan geen T9 smsjes meer versturen alleen een soort schrijffunctie gebruiken.

  • 27 February 2013
  • 7 reacties
  • 373 Bekeken

Badge
Hallo, 

Ik heb mijn mobiel laatst in mijn zak gedaan en toen heeft hij allerlei dingen uit zichzelf ingesteld
en ik kan ik niet meer gewoon smsen, maar moet ik met mijn vinger zelf de letters maken en die herkent hij dan. 
Dan gaat me alleen veel te langzaam maar ik weet niet hoe ik dit terug moet veranderen. 
Hulp wordt zeer gewaardeerd! 

Laura 
icon

Beste antwoord door de leon 3 March 2013, 15:08

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Welke telefoon heb je?
Reputatie 7
Badge +9
Hallo, 

Ik heb mijn mobiel laatst in mijn zak gedaan 


http://smilies.sofrayt.com/%5E/aiw/swoon1.gif




Kijk in de gebruiksaanwijzing van je mobiel hoe je T9 opnieuw in moet stellen....
Reputatie 2
Badge +1
Hey LauraScholte,

Zoals de leon aangaf kan je hiervoor de handleiding van jouw toestel raadplegen.
Badge
Hey, 

Ik heb ondertussen wel de T9 ongedaan gemaakt (ergens een menu vandaan getoverd) 
en ik heb trouwens een samsung Star II. 
Maar nu kan ik alleen maar 70 tekens in een smsje versturen en hij telt elke letter apart zodat ik 
nu bijna standaard 2 of 3 smsjes verstuur. Normaal kon ik 150 tekens in een smsje versturen. 
Mijn toetsenbord is weer normaal, dus iemand een idee hoe dit kan? 
Reputatie 2
Badge +1
hey LauraScholte,

Ik denk dat de telefoon verkeerd staat ingesteld op Unicode. Hij moet op het GSM-alfabet gezet worden. Ga naar Menu-Instellingen-Toepassingen-Berichten-SMSberichten-Verzendopties-Ondersteunde tekenset.

Zou je even kunnen laten weten of dit het probleem verhelpt?
Badge
hey LauraScholte,

Ik denk dat de telefoon verkeerd staat ingesteld op Unicode. Hij moet op het GSM-alfabet gezet worden. Ga naar Menu-Instellingen-Toepassingen-Berichten-SMSberichten-Verzendopties-Ondersteunde tekenset.

Zou je even kunnen laten weten of dit het probleem verhelpt?


Ja! Ik had wat dingen veranderd om te kijken of dat die schrijffunctie zou verhelpen maar dus verder niet meer op gelet. 
Heel erg bedankt! 
Reputatie 2
Badge +1
Hey LauraScholte,

Goed om te horen dat het is verholpen! Bedankt voor jouw terugkoppeling.

Reageer