Skip to main content
Hi,



Ik heb de instellingen aangepast zodat ik naar 0900 nummers zou moeten kunnen bellen, maar dit kan nu nog steeds niet.

Kan dat kloppen?



Gr, natascha
Hoi Natascha,



Hoe lang geleden heb je dit aangepast? Waarschijnlijk zit er een verwerkingstijd achter, een moderator kan je daar meer over vertellen.



Wat je ook kunt proberen is om even opnieuw je telefoon te laten verbinden met het netwerk. Dit doe je door je telefoon uit te zetten, sim eruit halen, 15 minuten wachten, sim er weer in en telefoon weer aan. 
ik heb het al een hele tijd geleden aangepast, maar wilde nu naar een 0900 nummer bellen en dat lukte dus weer niet 😞
Dan wil ik je vragen om even een moderator af te wachten, die kan ik je gegevens kijken en vertellen wat de reden is. 
Hoi n-west, welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Bellen. Andere klanten met een soortgelijke vraag kunnen je topic zo sneller vinden.



Goed dat je je instelling al had aangepast 🙂 Ik zie inderdaad dat je je optie Bellen informatienummers hebt aangezet. Wat Raytje aangeeft is een goede tip, als je je optie net hebt aangezet.



Ik heb je optie een reset gegeven. Wil je je toestel eenmalig uit- en aanzetten? Zo gaat je simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk.

Wil je het hierna nog een keer proberen om te bellen naar een 0900-nummer? Als het niet lukt, hoor je dan ook een bepaalde melding wanneer je probeert te bellen?



Ik hoor het graag van je.



@Raytje; bedankt voor je hulp 🙂

Reageer