Gr Ronald
Ik kan het me voorstellen dat het erg vervelend is dat je doorschakelen niet uit kunt zetten. Je hebt eerder contact met ons opgenomen dat je doorschakelen niet aan kon zetten. Is dit inmiddels al wel gelukt dan?
We zijn wel bekend met het feit dat als je een bepaalde update van iOS hebt, doorschakelen niet meer mogelijk is. KPN is hierover in gesprek met Apple. Helaas is dit niet zomaar opgelost, want Apple zou hiervoor waarschijnlijk een nieuwe update moeten uitbrengen. En geloof me, dat kan Apple ook niet zomaar 1,2,3 doen. Het enige wat je kunt doen, is afwachten. Dat is trouwens ook het enige dat wij kunnen doen :(
Het is bij ons nog niet bekend dat je doorschakelen niet uit kunt zetten. Ik raad je daarom aan om naar ##002# te bellen. Hiermee worden doorschakelingen uitgezet. Mocht dat niet werken, dan geven wij dit ook door aan KPN. Dan kunnen ze dit meteen aan Apple meegeven.
@ MTG, Welkom op het Simyo forum. Wat jammer dat het niet lukt om doorschakelen uit te zetten. Je geeft aan dat je naar ##202# belt. Wat gebeurt er als je ##002# belt. Kun je het dan wel uitzetten?
Ik hoor graag van jullie of het gelukt is om doorschakelen uit te zetten.
Groetjes,
Samantha
@Ray en Ron H, Bedankt voor jullie hulp 🙂
Dat is heel fijn om te horen! Slim idee van je :)
@Ronaldinho Top! Laat je weten of het bij jou ook goed gekomen is?
Groetjes,
Samantha
Dat is goed nieuws!
Ben blij om te horen dat het helemaal is gelukt. :$
Groetjes,
Asma
Het is al een oud topic, maar ik wilde er toch even op reageren om mensen die dit probleem ervaren uit de brand te helpen.
Ik heb exact dit probleem gehad, maar het vervelende in mijn geval was dat ik gebruik maak van eSIM en ik de SIM-kaart dus niet kan wisselen. De vriendelijke dame van de helpdesk heeft me een paar opties gegeven, die ook in dit topic staan, maar die werkte helaas niet. Wél werd ik getriggerd door een opmerking van haar over VoLTE. Nadat ik VoLTE uitgeschakeld had op de Simyo verbinding kon ik de doorschakeling wel opheffen met ##002#. Daarna VoLTE weer aangezet en probleem is definitief opgelost!
Hopelijk is hier iemand anders ook mee geholpen.
Thanks DeSelder voor deze goeie tip!
Ik kan doorschakelen ook niet uitzetten. Als ik ##002# bel, dan krijg ik de volgende foutmelding:
Gesprek doorschakelen
Alles voor Alle basisservices
Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code.
Kunnen jullie me hiermee helpen?
Ook als ik VoLTE uitschakel (alleen 2G of 3G selecteer), dan dezelfde foutmelding.
Ik hoor graag van je!
Groetjes,
Veerle
Hallp
Hoi
Groetjes,
Veerle
Ik krijg mijn telefoondoorschakeling er maar niet af. Ik ben al maanden aan het wachten tot er een oplossing komt, maar ik krijg het niet voor elkaar en de doorschakeling heeft me al heel veel geld gekost. Ik heb een E-Sim. Volte optie kan ik nergens vinden als ik de stappen volg om die uit te schakelen. Kan iemand s.v.p. Assisteren om een oplossing te geven alsmede iets met al die gemaakte kosten doen qua compensatie?
met vriendelijke groet,
Marino
Hey Marinootje,
Als forum experts (= behulpzame klant) wil ik je graag helpen met links naar 2 andere forum posts.
In deze post staan alle MMI-codes voor doorschakelen. Door deze te bellen zou je doorschakelen moeten kunnen regelen.
In deze post staat uitgelegd hoe je op een iPhone VoLTE/VoWIFI uit kunt zetten indien het niet lukt om doorschakelingen uit te zetten terwijl je VoLTE/VoWIFI aan hebt staan op een iPhone.
Kom je hier verder mee? Wat voor toestel heb je overigens. Mogelijk kunnen we dan gerichter helpen!
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je het doorschakelen nog niet hebt kunnen uitschakelen.
Bedankt
Groetjes,
Nihad
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.