Skip to main content
Hoe zeg ik de sms verdubbelaar op? Ik kan hier verder niet op klikken om dit op te zeggen.
Heb je misschien gebruik gemaakt van de verlengactie? In dat geval zul je denk ik moeten wachten tot 1 november als de nieuwe bundels en je contract in gaan. Ik heb bij mezelf gekeken en ik kan het namelijk niet aanzetten, waarschijnlijk om die reden.
Hoi Lindeboom29,



Welkom op het Simyo Forum.



Sorry dat je last hebt van dit probleem. Het klinkt mij namelijk bekend in de oren.



Het gebeurt af en toe dat extra opties zoals de Sms Verdubbelaar niet uit te zetten zijn via Mijn Simyo. Als je mij een akkoord geeft voor het uitzetten van de bundel, zorg ik dat dit intern gedaan wordt.



Ik zet het verzoek dan namelijk door naar onze IT afdeling. Zij zullen achter de schermen ervoor zorgen dat de bundel uitgezet wordt. Ik zie jouw bericht graag tegemoet.



@Raytje, bedankt voor het meedenken 🙂 Bovenstaand kon je niet weten omdat het niet voor elke klant hetzelfde is. Nogmaals, bedankt!



Groetjes,

Angela
Ja dat kon ik idd niet weten 😛
Wow, jij bent snel :S



Groetjes,

Angela
Hoi Angela,



Super. Dan geef ik akkoord voor het uitzetten van de bundel. Alvast bedankt!



Groetjes
Hoi Lindeoom29,



Dan heb ik het bij deze aangevraagd bij onze heren van de IT afdeling. Zijn zullen dit zo snel mogelijk voor je verwerken. Natuurlijk houd ik je hiervan op de hoogte.



Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?



Groetjes,

Angela
Wow, jij bent snel :S



Groetjes,

Angela




Snelle Jelle 😃
Hoi Lindeboom29,



Het is geregeld! De SMS Verdubbelaar is verwijderd van jouw aansluiting. Laat je het weten als je nog vragen hebt?



Wow, jij bent snel :S



Groetjes,

Angela




Snelle Jelle :D




Rappe Raytje 😉 (ik moest heel hard lachen om mijn eigen grapje)



Groetjes,

Angela

Reageer