Skip to main content

.

Beste Simyo,



Sinds enige tijd kan ik geen gebruik maken van jullie mobiele internet. Volgens mij is er in mijn instellingen niets gewijzigd, alleen heb ik eind augustus wat MB's bijgekocht en mijn abonnement iets aangepast. Kan het daar mee te maken hebben? Daarnaast geeft mijn SimKaart nu aan dat "Alleen Noodoproepen" van toepassing is.



Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Groeten,

Guido
Hoi GuidovdK,



Welkom op het Forum!



Oh jeetje, dat is niet de bedoeling.



Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat alle instellingen goed staan. Gek dat je geen gebruik kunt maken van je simkaart! Het bijkopen van MB's kan hier geen oorzaak van zijn.



Om ervoor te zorgen dat dit probleem zo snel mogelijk wordt verholpen, heb ik je simkaart gereset. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon even uit en aan te zetten. Op deze manier registreert je simkaart zich namelijk met de juiste gegevens op het netwerk.



Als het probleem blijft bestaan, dan kun je het beste via je telefoon handmatig naar een netwerk zoeken.



Gaat het lukken zo?



Groetjes,

Asma
Hoi Asma,



Bedankt, op deze manier was het opgelost!



Groeten,

Guido
Hoi Guido,



Fantastisch! Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?



Groetjes,

Jihane

Reageer