Skip to main content
Sinds vorige week lukt het mij niet meer om TAN-codes via SMS te ontvangen van mijn bank. Bovendien lukt het ook niet bij het registreren van mijn nummer bij websites/apps. Mijn geheugen is niet vol en ik kan wel SMSjes ontvangen van mobiele contacten.

Hoe kan ik dit oplossen?
Hallo Nynja,



Welkom op het Simyo Forum.



Heb je je eigen huisbankier al gesproken? Wat geeft de huisbankier aan?

Zo te horen zit het probleem niet aan de kant van Simyo omdat andere contacten je wel Sms'jes kunnen sturen.



Laat je ons weten wat de bankier zei?
Bedankt voor het meedenken, maar nee het ligt niet aan de bank. Zoals ik in mijn eerste post al zei: van andere online services ontvang ik ook geen SMSjes.
Hoi Nynja (leuke forumnaam!), welkom op het Simyo forum 🙂!



Wat onhandig dat je plotseling geen tan-codes meer ontvangt! Zo te zien er aan je aansluiting niets veranderd, dus ik vind het vreemd dat het plotseling niet meer werkt. Ik ben nu bezig om je simkaart opnieuw aan te melden bij het netwerk. Je dient hiervoor de simkaart voor 15 minuutjes uit je telefoon te halen, terwijl je telefoon uit staat. Hierna is je aansluiting weer helemaal als nieuw, dus zou het meteen weer moeten werken.



Ik hoor heel graag van je of het heeft gewerkt.



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je reactie maikel.twinnie! 🙂

Reageer