.

Beantwoord

Ik heb problemen met bellen, wat nu?

  • 20 October 2015
  • 7 reacties
  • 145 Bekeken

Sinds ik bij Simyo zit, gaat er wanneer ik iemand bel, na een paar seconden een biep, en dan is het scherm zwart. Na een tweede keer lukt het bellen wel gewoon. Hoe kan dit? Erg irritant. Ook heb ik geregeld dat wanneer ik iemand bel, 'in wacht' staat en diegene mij wel hoort maar ik hun niet. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Ernst 21 October 2015, 09:44

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Rixt, welkom op ons forum!

Wat vervelend dat je niet lekker ongestoord kunt bellen zo.
Het is alleen zo dat je Simyo simkaart niet zoveel te maken heeft met de geluiden en het scherm van je telefoon :? Ook de 'in wacht' melding komt niet uit je simkaart.
Ik zou je willen aanraden om je simkaart eens in een andere telefoon te proberen. Wanneer je dan wél gewoon kunt bellen, weet je dat de oorzaak in je telefoon ligt.
Wat voor telefoon gebruik je eigenlijk?
Ja, dit heb ik nu ook geprobeerd. Dus moet maar een nieuwe telefoon kopen. Heb een vrij oude LG.. Bedankt voor je reactie
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Rixt,

Dus je simkaart deed het wel goed in een andere telefoon begrijp ik? Dan is je telefoon inderdaad helaas een beetje vervanging toe 😞. Denk je dat je het tot die tijd vol kan houden met deze telefoon?

Groetjes, Tiury
Heb al een nieuwe besteld. Dus hopelijk kan ik morgen weer fatsoenlijk bellen
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rixt,

Kijk eens aan! Even afwachten nu dus. Houd je ons op de hoogte?

Groetjes,
Angela
Nou, nieuwe telefoon en geen klachten meer. Dus probleem opgelost. Bedankt voor jullie reacties!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Rixt,

Dat is heel goed nieuws 🙂. Dan is het toch een goede keuze geweest om de telefoon te vervangen! Bevalt de nieuwe telefoon verder goed?

Groetjes, Tiury

Reageer