Skip to main content
Geachte,



Ik heb vorige maand mijn prepaid kaart omgezet naar een jaarabbonement 300min/mnd icm de aanschaf van een mob telefoon bij studentenmobiel.

Hiervoor heb ik ook een nieuwe simkaart gekregen met een tijdelijk nummer, totdat mijn nummer was overgezet.

Dit nieuwenummer heb ik daarna geactiveerd.

Als het goed is zou ik nog een mail krijgen wanneer mijn oude 06 overgezet zou worden.

Wellicht heb ik wat gemist want ik kan me niet herenneren dat ik deze gehad zou hebben.

Nu weet ik niet waar ik mee moet bellen.

Mijn oude sim werkt nog steeds en ook met mijn nieuwe sim kan ik bellen.



Ik hoor graag uw reactie.



Jos 
Hi Josnaldo, welkom op het Simyo forum :)



Ik ben even in je gegevens gedoken, want op zich zou je gewoon moeten kunnen doen wat jij hierboven beschrijft.



Na wat zoekwerk kwam ik er achter waarom je niets van je nummerbehoud hebt gehoord tot nu toe. Er heeft zich namelijk een complicatie voorgedaan. Maar beter kan ik zeggen; helaas heb je een complicatie veroorzaakt 😕



Wat is er nu gebeurd?

Op 11 april heb je via Studentmobiel een jaarcontract afgesloten met nummerbehoud van je maandelijks opzegbare Simyo abonnement.

Echter, een uur daarvoor heb je via Mijn Simyo je maandelijks opzegbare abonnement aangepast naar een jaarcontract. En dat snapte ons nummerbehoud programma niet. En ik eerlijk ook niet zo...

Omdat je dus op je 'oude' abonnement al een nieuw jaarcontract hebt is het nummerbehoud voor het jaarabonnement via Studentmobiel 'blijven hangen'.



Er is wel 1 geluk bij een ongeluk; omdat je nummerbehoud is blijven hangen heb je nu niet 2 jaarabonnementen. Je abonnement via Studentmobiel is namelijk niet ingegaan. Die simkaart is geactiveerd, dus er zijn wel aansluitkosten in rekening gebracht, maar je bundels zijn niet actief.



Als je wil kan ik deze aansluiting blokkeren voor je. Dan laat je dat zoals het nu is en heb je 1 jaarcontract. Ik kan ook je bundels activeren, maar dan heb je 2 jaarcontracten.



Laat je even weten wat je wilt?
Hallo Ernst,



Bedankt voor het uitzoek werk.

Ik stel voor dat je 1 bundel, de van studentenmobiel,blokkeerd.



Krijg ik dan over deze blokkering nog bericht?



Ik zie je reactie graag tegemoet.



b.v.d.



Josnaldo
Hoi josnaldo,



Oké helemaal goed, ik heb zojuist de tweede aansluiting voor je geblokkeerd! 🙂
Hallo,



Bedankt voor de aanpassing.

de simkaart die ik nu heb kan ik deze retouneren of wat doe ik daar mee?



Gr. Jos
Die kun je inderdaad 'retour afzender' sturen als je wilt.

Dat wordt dan geregistreerd voor onze administratie.
moet ik nog wat vermelden bij het pakketje?

naar welk adres kan ik het versturen?
Hoi josnaldo,



Je hoeft er niets bij te vermelden, aan de hand van het simkaartje weten we voldoende.



Je mag de simkaart sturen naar:



Simyo klantenservice

Postbus 58800

1040JA Amsterdam
oke, bedankt
Hoi josnaldo,



Namens Ernst en Kim zeg ik, graag gedaan! :)



Als je nog ergens anders vragen over hebt, laat het dan gerust weten. Wij helpen je graag verder!

Reageer