Mijn nummer zou allang overgezet moeten zijn (11-06-2014), het is vandaag alweer de 16de.
Hoe lang gaat dit nog duren?
Bladzijde 1 / 1
Beste
Misschien dat er wat tussen is gekomen bel even met 1200 met uw simyo (Gratis)..
Soms zit er wel eens een vertraging in het overzetten en meestal ligt het aan uw ouwe provider
Mvg
Alex32
Misschien dat er wat tussen is gekomen bel even met 1200 met uw simyo (Gratis)..
Soms zit er wel eens een vertraging in het overzetten en meestal ligt het aan uw ouwe provider
Mvg
Alex32
Hoi szc, welkom op het ons forum!
In je gegevens zie ik dat je het advies van alex32 al hebt opgevolgd en hebt gebeld :)
Ik heb onze afdeling nummerbehoud er ook even over gesproken en ze gaan bellen met je oude provider wat de reden van de vertraging is. Je zult dus binnen afzienbare tijd een reactie krijgen in je mailbox.
alex32; dank je voor het meedenken!
In je gegevens zie ik dat je het advies van alex32 al hebt opgevolgd en hebt gebeld :)
Ik heb onze afdeling nummerbehoud er ook even over gesproken en ze gaan bellen met je oude provider wat de reden van de vertraging is. Je zult dus binnen afzienbare tijd een reactie krijgen in je mailbox.
alex32; dank je voor het meedenken!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.