Skip to main content
Hallo,



Ik heb de afgelopen week steeds vaker dat ik geen bereik heb. Dan staat er: " (geen service) " of "Alleen noodoproepen".

Hoe kan dit? Ik heb het nu ook thuis, terwijl ik voorheen nooit problemen heb gehad.



Vriendelijke groet,

Ilsee
Op welke postcode ervaar je dit, wellicht zijn er werkzaamheden.
Postcode 7511
Hoi Ilsee, welkom op het Simyo forum :)



Het kan heel goed kloppen dat je momenteel wat problemen ondervind met je bereik want er zijn volop werkzaamheden in Enschede.

Die duren (onder voorbehoud) tot en met 22 januari.

Volgens de gegevens die ik heb, zou er wel 3G bereik moeten zijn, kun je dit bevestigen of ontkrachten?



Martijn®️: scherp van je 😉
Nee op het moment dat ik geen bereik heb, heb ik ook geen 3G.



Maar gisteren heb ik geen problemen ondervonden en heb ik de hele dag bereik gehad, dus ik hoop dat het goed blijft gaan nu.



Groetjes,

Ilsee
Nee op het moment dat ik geen bereik heb, heb ik ook geen 3G.



Maar gisteren heb ik geen problemen ondervonden en heb ik de hele dag bereik gehad, dus ik hoop dat het goed blijft gaan nu.



Groetjes,

Ilsee




Hoi Ilsee,



Dan hoop ik dat ze dus eerder klaar zijn dan verwacht 🙂 Wel lastig dat je ook geen 3g had, want dat hadden ze wel beloofd bij KPN. Maar gelukkig lijkt nu alles weer ok te zijn. Ja, onderhoud, dat moet helaas ook gebeuren..



Groetjes, Charlene
Ik kan niet bellen of gebeld worden op dit moment. Kan alleen op internet als er WiFi is! Hoe kan ik dit verhelpen. Er is geen bekende storing bij KPN
Hoi Amanda71, welkom op het forum van Simyo! :)



Wat vervelend dat je niet kan bellen of gebeld worden en ook geen gebruik kan maken van mobiel internet.

Heb je toevallig al een keer je telefoon uit en weer aan gezet? En krijg je een bepaalde melding als je probeert te bellen?



Ik hoor het graag van je!

Reageer