Skip to main content
Vraag

Ik heb in de instellingen alle contacten uit staan en toch krijg ik SMSjes over deze aanbieding. Dubbel ook nog. Hoe kan dat?

• May 1, 2026
  • 2 reacties
  • 7 Bekeken

Ik heb in de instellingen alle contacten uit staan en toch krijg ik SMSjes over deze aanbieding. Dubbel ook nog. Hoe kan dat?

Als ik er dan over wil reclameren wordt dit mij door Simyo schier onmogelijk gemaakt met een kastje naar de muur systeem, hier of Whatsapp. Een fatsoenlijk email adres of telefoonnummer kan er weer niet af. Ontmoedigingsbeleid ofzo? Nee, ik heb geen Whatsapp en Forums zoals deze haat ik.

Waardeloos. Slechte beurt, Simyo.

Groeten, Hermie

Moderator: Topic verplaatst naar de juiste categorie en een apart topic aangemaakt voor betere vindbaarheid.

2 reacties

JanD
  • May 1, 2026

Beste ​@Hermie hieronder een link met diverse telefoonnummers:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes.

Khadija
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • June 8, 2026

Hoi ​@Hermie,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad. Ik wil dit graag voor je uitzoeken, alleen is het voor mij op dit moment nog niet helemaal duidelijk waar het precies om gaat.

Bedoel je met “alle contacten uit staan” dat je in Mijn Simyo hebt aangegeven geen commerciële sms-berichten te willen ontvangen? En om welke aanbieding gaat het precies? Kun je ook aangeven wanneer je de sms’jes hebt ontvangen?

Als het mogelijk is, ontvang ik daarnaast graag een schermafbeelding van de berichten. Dan kan ik beter met je meekijken wat er precies is gebeurd.

@JanD, bedankt voor je toevoeging! 

Groetjes,
Khadija