Hoi,
ik heb geen waarschuwings sms gehad en nu ben ik buiten de bundel blijkbaar gegaan?
Das heel zonde. Want heb nu alsnog bijgekocht (3 dagen voor nieuwe bundel).
Hoe kan t dat ik geen sms heb gehad en kan ik de bijgekochte bundel hiervoor alsnog inzetten?
ik ben nooit eerder buiten bundel zo veel gegaan (nooit eigenlijk juist vanwege watschuwings sms) en erg geschrokken van de hoge kosten.
hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Elise,
Welkom op het forum allereerst!
Wel zonde dat je buiten de bundel bent gegaan ondanks het bijkopen van nieuwe bundels. Ik zie dat je buitenbundelkosten hebt voor het bellen én dat je twee extra belbundels hebt gekocht. Het versturen van waarschuwingsberichtjes doen we alleen voor je databundel. Helaas kan ik de bijgekochte bundels ook niet met terugwerkende kracht verwerken.
Om je belminuten in de gaten te houden, raad ik je aan om Mijn Simyo of de Simyo app te gebruiken. Dan heb je een goed overzicht van je verbruik!
Heb je nog andere vragen? Laat het me gerust weten!
Groetjes,
Lu
Welkom op het forum allereerst!
Wel zonde dat je buiten de bundel bent gegaan ondanks het bijkopen van nieuwe bundels. Ik zie dat je buitenbundelkosten hebt voor het bellen én dat je twee extra belbundels hebt gekocht. Het versturen van waarschuwingsberichtjes doen we alleen voor je databundel. Helaas kan ik de bijgekochte bundels ook niet met terugwerkende kracht verwerken.
Om je belminuten in de gaten te houden, raad ik je aan om Mijn Simyo of de Simyo app te gebruiken. Dan heb je een goed overzicht van je verbruik!
Heb je nog andere vragen? Laat het me gerust weten!
Groetjes,
Lu
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.