Skip to main content
Hallo Simyo,

Ik ben 2 a 3 weken terug in het buitenland geweest. Toen heb ik helemaal geen bereik gehad. dit wist ik van te voren en was ook geen probleem. Toen ik terug in Nederland kwam moest ik hem aan en uit zetten om weer netwerk van simyo te krijgen. Dit is toen gelukt. Maar nu heb ik sinds gister avond ineens geen bereik meer en kan ik alleen noodoproepen uitvoeren. Ook krijgt mijn telefoon de wifi thuis op geen enkele manier te pakken. Ik heb hem al regelmatig aan en uit gezet, maar er is nog geen verandering in gekomen. Kan ik verder nog iets doen?



Met vriendelijke groet,



Rianda
hmm Ik krijg het idee dat je toestel op vliegtuigstand staat..
hmm Ik krijg het idee dat je toestel op vliegtuigstand staat..



nee helaas is dat niet het probleem. als ik hem daar in zet staat er onder simyo geen service. En nu staat er alleen noodoproepen
Ervaar je dit enkel thuis of overal?

Je kan hier kijken of er misschien een netwerk storing is aan de hand van je postcode.



https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen.htm
er is geen storing bij mijn postcode. Ik ervaar dit op dit moment overal. Ik ben weggeweest en ook daar was geen verandering.
Hoi Rianda,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je geen bereik hebt! 😞 Vraagt je toestel om een pincode zodra je 'm opstart? Als dat niet gebeurt, dan kan je telefoon ook geen verbinding maken met het netwerk. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en een reset uitgevoerd op je simkaart. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen?



Als het dan nog steeds niet lukt, wil ik je vragen om je simkaart tijdelijk in een ander toestel te plaatsen en andersom. Zo kom je erachter waar het probleem zich bevindt! 🙂



Hou je ons op de hoogte?



@ Raytje: Dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane
Hallo Jihane,



mijn telefoon is helaas kapot denk ik want in een ander toestel doet hij het wel. Bedankt voor uw reactie.

mvg Rianda
Hoi Rianda,



Jeetje, wat lullig voor je dat het lijkt alsof je toestel stuk is! Misschien kan de leverancier het toestel repareren. Het is wellicht het proberen waard!



Groetjes,

Caspar

Reageer