Skip to main content
Zo van de ene dag op de andere dag heb ik geen verbinding meer Simyo. Op mijn display van de telefoon verschijnt ook niet meer het logo van Simyo.

Ik heb een prepaid abonnement en mijn bel tegoed is voldoende. Ik heb geen internet(telefoon) of zoiets dergelijks.
Heb je minimaal 1 x per 6 maanden gebruik gemaakt van je aansluiting op het netwerk?

Dus zelf iemand gebeld, sms gestuurd.



Groet,

Friesian
Ik heb maar één telefoon. Deze gebruik ik regelmatig.

Ter verdere informatie:

Ik heb de simkaart eruit gehad.

Opnieuw de pincode ingevoerd.

Daarna mededeling op het scherm: Geen service.
Hoi Veldster, welkom op het Simyo forum :)



In je gegevens zie ik dat je hierover ook al via de mail en de telefoon contact hebt gehad. Je simkaart blijkt stuk te zijn en er is nu een nieuwe naar je onderweg.

Met een beetje geluk ligt ie morgen al bij je in de bus!





Friesian, dank voor het meedenken!

Reageer