Ik ben niet verbonden met een netwerk.
Bladzijde 1 / 1
Kun je beter vertellen wat het probleem is?
Kunt u niet bellen, SMSen en/of internetten?
Zit u in Nederland of in het buitenland?
Wat geeft uw mobiel aan als mobiele provider? Geeft deze bijvoorbeeld "Alleen noodoproepen" aan?
Wat gebeurd er als de mobiel opnieuw opgestart wordt? Moet u uw pincode van de simkaart invoeren?
Kunt u niet bellen, SMSen en/of internetten?
Zit u in Nederland of in het buitenland?
Wat geeft uw mobiel aan als mobiele provider? Geeft deze bijvoorbeeld "Alleen noodoproepen" aan?
Wat gebeurd er als de mobiel opnieuw opgestart wordt? Moet u uw pincode van de simkaart invoeren?
Hoi Arthur100,
Welkom op het Forum!
Ontzettend balen dat je geen netwerk kunt verkrijgen. Dat is niet handig!
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je simkaart actief is. Erg gek dat je hier geen gebruik van kunt maken.
Voor de zekerheid heb ik je simkaart gereset. Kun jij je telefoon even uit- en aanzetten? Op deze manier registreert je simkaart zich met de juiste gegevens op het netwerk. Mocht het probleem blijven bestaan dan kun je handmatig op zoek gaan naar een netwerk.
Laat je ons weten of het lukt zo?
@Groentjuh, bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum!
Ontzettend balen dat je geen netwerk kunt verkrijgen. Dat is niet handig!
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je simkaart actief is. Erg gek dat je hier geen gebruik van kunt maken.
Voor de zekerheid heb ik je simkaart gereset. Kun jij je telefoon even uit- en aanzetten? Op deze manier registreert je simkaart zich met de juiste gegevens op het netwerk. Mocht het probleem blijven bestaan dan kun je handmatig op zoek gaan naar een netwerk.
Laat je ons weten of het lukt zo?
@Groentjuh, bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Asma
Ik heb nog steeds geen verbinding op het netwerk.
Hoi Arthur,
Oh, dat is niet fijn.. :(
Volgens onze gegevens heb je inmiddels contact gehad met onze klantenservice. Er wordt een dikkere simkaart naar je gestuurd. Laat je ons weten of het probleem hiermee is verholpen?
Groetjes,
Asma
Oh, dat is niet fijn.. :(
Volgens onze gegevens heb je inmiddels contact gehad met onze klantenservice. Er wordt een dikkere simkaart naar je gestuurd. Laat je ons weten of het probleem hiermee is verholpen?
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.