Skip to main content

.

Ik heb geen netwerk. Waar kan dit aan liggen?
Hoi Annemiek Plokker,



Welkom op het forum.



Wat vervelend dat je geen netwerk hebt. Ben je gewoon in Nederland? Dan kun je altijd handmatig zoeken naar het KPN netwerk. Ben je in het buitenland? Zoek dan eens naar andere netwerken.



Ik heb je aansluiting in ieder geval gereset. Dit betekent dat ik de instellingen opnieuw heb aangemeld op het netwerk. Doe even je toestel voor 10 minuten helemaal uit en probeer het opnieuw. Zie je nu wel een netwerk in je scherm?



Groetjes,

Caspar
Beste Simyo,



de laatste tijd heb ik steeds vaker geen netwerkbereik. Dit betekent dat ik nergens kan bellen of gebeld worden.

Is er een oplossing voor dit probleem?



Met vriendelijke groeten,



Jordy Schouten
Hoi Jordyice,



Welkom op 't Simyo Forum!



Vervelend dat je geen netwerk hebt! Ik snap dat je daar niet op zit te wachten.



Ik heb meteen een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart. Dat houdt dus in dat je simkaart opnieuw wordt aangemeld op het netwerk. Kun je jouw toestel uitzetten voor tien minuten en dan weer aanzetten?



Als dit niet werkt, kun je dan handmatig het KPN-netwerk selecteren?



Tot slot, als dat ook niet heeft gewerkt, kun je dan je simkaart in een ander toestel plaatsen en een andere simkaart in je eigen toestel. Dan kun je testen of het ligt aan het toestel of aan de simkaart.



Laat je het weten?



Groetjes,

Ilias

Reageer