Skip to main content
Hallo,



Op 25 december heb ik bij Vodafone een abonnement met nummerbehoud aangevraagd. Echter viel gisteren plotseling mijn KPN-netwerk al uit. Ik dacht eerst aan een kleine storing, maar tot op dit moment heb ik nog steeds geen netwerk. Als het goed is zal 27 januari mijn abonnement bij Vodafone geactiveerd worden.



Ik hoor graag wat het probleem is en hoop dat dit nog opgelost kan worden.
Hoi jeroen737,



Wat leuk dat je je vraag hier stelt. Wel jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten.



Het is niet zo dat de aanvraag van je nummerbehoud en het wegvallen van het netwerk in verband staan. Al kan ik me in dit geval voorstellen dat je de link legt;)



Ik heb je gegevens nagekeken en zie dat je aansluiting nog werkzaam is. Ook zie ik dat je er weer volop gebruik van kunt maken.:D



Was het opgelost door even het toestel opnieuw te starten?
Ik had het toestel gelijk al opnieuw opgestart. Ik heb geen idee waar het probleem lag. Gelukkig is het in ieder geval verholpen. 
Hoi jeroen737,



Gelukkig dat het snel is verholpen en bedankt voor het op de hoogte brengen :)



Vaak helpt het om de toestel even uit en aan te zetten of de simkaart in een andere telefoon te plaatsen.



Ik hoop dat je tot 27 januari probleemloos gebruik kunt blijven maken van je aansluiting 🙂

Reageer