.

Beantwoord

Ik heb geen mobiel netwerk. Wat nu?

  • 9 February 2017
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Goedemiddag,

Mijn mobiel geeft aan dat er geen mobiel netwerk beschikbaar is. Als ik via instellingen naar "mobiele netwerken" ga dan krijg ik de melding: "plaats de SIM-kaart voor netwerkdiensten". SIM-kaart opnieuw geplaatst maar de melding blijft komen. Ik heb de SIM-kaart al in een andere telefoon geplaatst maar dat mocht niet baten. Graag uw reactie.
icon

Beste antwoord door Asma 10 February 2017, 11:04

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Tamara99,

Welkom op het Forum! Leuk dat jij je vraag hier stelt. :D

Ik vind het erg vervelend dat jij je simkaart niet kunt gebruiken. Ik snap heel goed dat dit niet fijn voor je is.

Om ervoor te zorgen dat jij je simkaart zo snel mogelijk weer kunt gebruiken, heb ik 'm voor je gereset. Ik zou je graag willen vragen je telefoon over vijf minuten even uit en aan te zetten, zodat je simkaart zich weer met de juiste gegevens registreert op ons netwerk.

Als je nog steeds geen netwerk kunt verkrijgen, dan kun je handmatig naar een netwerk zoeken via je telefoon.

Laat je het mij weten of het lukt op deze manier?

Groetjes,
Asma
Beste Asma,

Hartelijk dank voor je bericht!
Het werkte helaas nog steeds niet. Naar servicepunt gegaan en nu blijkt het toestel kapot te zijn 😞.
Nogmaals bedankt en een fijn weekend!

Met vriendelijke groet,
Tamara
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Tamara99,

Jeetje, wat vervelend dat je toestel kapot is 😞 Hopelijk vind je snel een nieuw toestel.

Als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden.

Groetjes,
Caspar

Reageer