Skip to main content
Ik heb normaal gesproken 4 of 5 bolletjes zwart (iphone 5). Maar sinds een paar dagen is er geen een meer zwart geworden. Ik ben nog lang niet door mijn bundel heen en mijn internet (3G en wifi) werkt prima. Alleen kan geen smsjes ontvangen en versturen en niet bellen of gebeld worden.. Wat kan er aan de hand zijn? Hoe kan ik dit oplossen? Tips?



Alvast bedankt 🙂
Hoi,



Probeer het even door je telefoon uit te zetten, sim er uithalen en na 15 minuten weer terug plaatsen. Telefoon weer aanzetten. Je telefoon maakt dan opnieuw verbinding met het netwerk.



Kun je laten weten of dit heeft geholpen?
Hoi Miies,



Welkom op ons forum:)



Wat vervelend dat je de laatste dagen slecht bereik hebt. Hebben de tips van Raytje(Dankjewel!) geholpen?

Probeer het even door je telefoon uit te zetten, sim er uithalen en na 15 minuten weer terug plaatsen. Telefoon weer aanzetten. Je telefoon maakt dan opnieuw verbinding met het netwerk.


Voor de zekerheid heb ik nog even je simkaart een reset gegeven. Kun jij nogmaals je toestel herstarten?



Als het nog steeds alleen de smsjes en het bellen is wat niet werkt en internet via het netwerk werkt goed. Wil ik je vragen de simkaart in een ander toestel te testen. En vice versa. ZO komen we er achter waar het probleem in zit.



Ook ik ben heel benieuwd of onze tips geholpen hebben;) Kun je dat laten weten?
Ohh ik ben zo blij met de tip! Echt onwijs bedankt 🙂 ik heb de simkaart eruit gehaald en het een tijdje zo gelaten. Net er weer ingedaan en ik had weer wat streepjes. Kreeg weer smsjes binnen en kan er mee bellen 🙂 🙂 Bedankt!!
Hi Miies,



Fijn dat het weer werkt 😮 En fijn dat je dat even laat weten!

Reageer