Skip to main content
Ik heb een Microsoft Lumia 650 en heeft sinds vandaag geen bereik meer. Had enkele weken gelede een vervangende simkaart bij Simyo besteld, dus deze geactiveerd en geplaatst maar geen verandering. 'Tel. uitgeschakeld' staat er in het scherm. Wat zou het probleem kunnen zijn?
Doe je sim eens in een ander toestel en andersom, kruistest heet dat. Dan weet je waar het probleem ligt, sim of telefoon.
Hoi Monteurpollie,



Welkom op het Simyo forum :)



Ai, ik kan het me voorstellen dat het vervelend is dat je ineens geen bereik meer hebt. Ook erg jammer dat je dit met je nieuwe simkaart ook niet hebt. Ik heb voor de volledigheid je simkaart een reset gegeven. Hierdoor maakt je simkaart een nieuwe verbinding met het netwerk. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Ik hoop dat je daarna wel bereik hebt.



Mocht dit niet geholpen hebben, kun je het beste de tip van Ray opvolgen. Aangezien je met twee simkaarten dit probleem hebt, is er ook een kans dat dit aan je telefoon ligt. Je kunt dit heel eenvoudig testen door je simkaart in een andere telefoon te doen, en een andere simkaart in jouw telefoon te stoppen.



Wat gebeurt er dan?



Groetjes,

Samantha



@Ray, Heel erg bedankt voor je tip! 🙂

Reageer